Saturday, September 8, 2012

Kelong Abu di Pulai, Melaka semakin popular







gambar YB datuk haji ghazale mohamad  (adun serkam) semasa hadir di kelong abu.. syabas Tok! moga kawasan Tok semakin maju dan sukses dalam pelbagai bidang...



alhamdullilah salah seorang pelanggan kami kelong abu perniagaannya semakin bagus dan semakin maju. sudah semakin popular dah..hehe..alhamdullilah.

kelong abu telah mendapat liputan beberapa akhbar nasional tempatan dan juga majalah pancing terkemuka tanahair. Tahniah kami ucapkan...moga terus sukses ya!

bagi peminat pancing bolehlah singgah ke kelong abu ini, terdapat 2 kelong yang boleh disewa secara harian. harga memang sangat berbaloi rm30.00 seorang. dan kalau anda ke kelong abu ini pasti anda akan teruja kerana kemudahan dan kelengkapan yang disediakan umpama kita berada di rumah sendiri. ada dapor memasak, bilik tidur untuk istirehat, tandas dan lain-lain. 

lepas mancing dapat habuan anda boleh terus memasak, bakar dan sebagainya dan menikmati juadah hasil tangkapan anda di atas kelong di tengah laut! syok kan..?

datang dulu dan cuba dulu mancing di kelong abu ini, insyaAllah anda akan berpuas hati.

untuk hubungi kelong abu dan sedikit info lanjut tentang kelong ini anda bolehlah KLIK di sini ya! hmm dan jangan lupa add facebook kelong abu, banyak aktiviti dan photo2 terkini yang mereka updatekan disana.

sumber: manakedai.net

No comments:

Post a Comment